Portal migratie – Hyarchis support portal

Nieuwsgierig naar de nieuwe support portal? Bekijk hier de video!


Verschillende accountants
Het is mogelijk om persoonlijke accounts te gebruiken of juist één algemene account. Met deze laatste optie zal iedere gebruiker met hetzelfde account (en wachtwoord) inloggen. Wanneer uw organisatie kiest voor persoonlijke accounts, dan worden alle vragen per default gedeeld met alle gebruikers uit uw organisatie. Iedereen kan dus de updates van zijn/haar collega’s zien, alleen krijgt niet iedereen een berichtje per email dàt er een update in de portal is geplaatst.

Centraal account

  • Iedereen werkt met hetzelfde account en wachtwoord.
  • Iedereen ziet de updates binnenkomen op het centrale account.
  • Iedereen heeft altijd toegang tot alle meldingen.
  • Meldingen zijn niet naar een persoon te traceren.

Individueel account

  • U ontvangt van uw meldingen een update per mail.
  • U ontvangt geen updates per email van meldingen van uw collega’s.
  • U heeft wel inzicht in de meldingen van uw collega’s (tenzij expliciet sharing is uitgezet binnen de melding).
  • Altijd zichtbaar wie wat heeft geplaatst in de portal.

Wanneer gaat de nieuwe portal live?
Maandag 23 september (week 39)

Heeft u vragen? Neem contact op met Erik Meegdes via e.meegdes@hyarchis.com

 

Klik hier voor extra informatie

Stel uw vraag