Hyarchis Document Dialogue

Hyarchis Document Dialogue | Hyarchis.nl

Hyarchis Document Dialogue stelt uw organisatie in staat om op een persoonlijke, snelle en veilige manier met uw klanten te communiceren. In een beveiligde omgeving communiceren, documenten uitwisselen en een zaak bespreken. Dit allemaal terwijl alles overzichtelijk wordt opgeslagen in Hyarchis Document Management.

Met Hyarchis Document Dialogue garandeert u uw klant dat vertrouwelijke informatie ook vertrouwelijk blijft. U staat garant voor de kwaliteit van uw dienstverlening. Tevens kunnen uw medewerkers efficiënter en gebruiksvriendelijker communiceren over een dossier, zaak of portefeuille. Daarnaast zal de communicatie efficiënter en klantvriendelijker ervaren worden doordat uw klant niet telkens hoeft in te inloggen om een ‘klaargezet’ bericht te bekijken.

 

Communiceer zoals uw klant het wenstDocument Dialogue

Hyarchis Document Dialogue maakt dit mogelijk door uw klant en medewerker digitaal te laten communiceren in een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface in een veilige omgeving.

Alle correspondentie en bijhorende bestanden staan op moment van ontvangst in het document management systeem en zijn daarmee direct onderhevig aan uw geldende autorisatie- en retentieregels. Communicatie wordt gekoppeld aan klantdossiers, zodat op een overzichtelijke wijze de communicatie met uw klanten te beheren is.

 

Eenvoudig en gebruiksvriendelijk

Na de eenmalige uitnodiging en installatie van de app, kunnen zowel de medewerker als de klant in een veilige en gecontroleerde omgeving documenten uitwisselen en met elkaar communiceren.

De applicatie geeft medewerkers regie en overzicht. In één scherm is alle correspondentie inzichtelijk en kunnen documenten worden geraadpleegd, bewerkt en verstuurd. Klanten hebben de mogelijkheid om via de app persoonlijk contact te krijgen met de contactpersoon en hun documenten via een drag-and-drop functionaliteit te versturen. Op deze manier wordt voorkomen dat privacygevoelige stukken per e-mail over en weer worden gestuurd.

De klant wordt door uw medewerker met een eenmalige e-mail uitgenodigd. Na installatie van de app wordt alles in een veilige omgeving besproken en uitgewisseld. De klant zal vanaf het begin een persoonlijk en vertrouwd en veilig gevoel hebben.

Hyarchis Document Dialogue

Voordeel voor uw organisatie

  • Regie en overzicht voor zaakbehandelaar of casemanager
  • Overzichtelijk
  • Eenvoudig in het gebruik
  • Chat is gekoppeld aan dossier
  • Gesprek en documenten centraal opgeslagen
  • Toegang voor geautoriseerde collega’s
  • Geen installatie nodig

Voordeel voor uw klanten klant

  • Klant heeft persoonlijk, direct contact via smartphone
  • Eenvoudig en gebruiksvriendelijk in gebruik
  • Overzicht van alle correspondentie met zaakbehandelaar
  • Overzicht van alle berichten van zichzelf met zaakbehandelaar op volgorde
  • Eenvoudig versturen van documenten
  • Na afhandeling wordt de chat gesloten

Benieuwd wat Hyarchis Document Dialogue voor uw organisatie kan betekenen? 

Plan een vrijblijvende Demo

Stel uw vraag

*
*
*
Uw vraag