Waarom start Hyarchis niet op na de feestdagen? Erik heeft het antwoord voor je..

Erik portrait 2

We kunnen er de klok op gelijk zetten, in de eerste week van ieder nieuw jaar is er wel een aantal Hyarchis-omgevingen die niet aan de praat te krijgen zijn. De oplossing is eenvoudig te vinden in, jaja, de licentiesleutel.

Maak je gebruik van Hyarchis DMS, zorg dan dat de beheerder tijdig de nieuwe licentiesleutel heeft ingevoerd. En, heel belangrijk, dat het aantal gebruikers, gekoppeld aan de licentieovereenkomst, overeenkomt met het aantal nieuwe gebruikers in 2020. Kortom, heeft jouw organisatie het aantal gebruikers verlaagd – wat we ons nauwelijks kunnen voorstellen – zorg dan ook dat het gebruikersaantal in Hyarchis omlaag is gebracht alvorens de nieuwe licentiecode te activeren.

Het komt steevast voor dat het invoeren van de nieuwe licentiesleutel gewoonweg en heel menselijk wordt vergeten. Om die reden hebben we de nieuwe licentiesleutel in november al aan klanten gestuurd. Deze licentie is nu al geldig, wat organisaties de tijd en ruimte geeft om deze door te voeren. Heb je dit nog niet gedaan? Doe het dan direct! Dit kun je doen door de licenties online te verlengen – bij de nieuwe versie van Hyarchis – of de tool daarvoor te downloaden. In de laatste nieuwsbrief van Hyarchis staat hiervoor een handleiding of bekijk deze – mits je toegang hebt – op onze portal.


Hulp nodig?
Ervaar jij problemen met het invoeren van de nieuwe licentiesleutel, laat het ons weten. Onze medewerkers staan altijd klaar met advies, begeleiding en directe oplossingen. Stel uw vraag hier via de portal.